ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

SÚ PRODUKTY VEGÁNSKE?

Áno. Všetky produkty Almost 1.618 sú 100% vegánske.

JE NUTNÉ SKLADOVAŤ SÉRUM VITAMÍNU C V CHLADNIČKE?

Nie, nie je to potrebné!  Sérum Almost 1.618  vitamín C neobsahuje nestabilný vitamín C (kyselinu L-askorbovú), ale jeden z najkvalitnejších stabilných derivátov vitamínu C, vitamín C MAP. Svetlom ani teplom sa nerozkladá a neznižuje sa ani jeho životnosť. Veľmi dobre sa rozpúšťa pri izbovej teplote.

VIDÍM MALÉ ZRNKÁ V SÉRE KYSELINY AZELAOVEJ. JE TO V PORIADKU?

Áno, je to normálne, nemusíte sa obávať! Ide o suspenziu, zmes ktorú je potrebné pred použitím pretrepať. Po nanesení na tvár sa pekne sa vstrebe. Keďže všetky nosiče sú 100% prírodné, kyselina azelaová nie je „skrytá“ v silikóne. Preto sú mini zrnká cititeľné, ale je to normálne a účinné.

ZDÁ SA MI, ŽE NIEKTORÝ PRODUKT MÁ ŠPECIFICKÚ VÔŇU. PREČO?

V tom prípade cítite ekologicky nezávadný konzervant. Je jednou z účinných zložiek rastlinného extraktu, ktorý je šetrný k pokožke, ľahko sa naň zvyká a rýchlo vyprchá.

SÉRUM KYSELINY AZELAOVEJ SA MI ŤAŽŠIE NASÁVA DO PIPTETY. PREČO?

Kyselina azelaová je suspenzia. Suspenzia je heterogénna zmes, v ktorej sú pevné častice s veľkosťou približne 106 m rovnomerne rozptýlené v kvapaline. Na rozdiel od koloidu podlieha suspenzia sedimentácii-tvorbe usadenín. Vysoké (10%) dávky kyseliny azelaovej sa totiž nerozpúšťajú ani vo vode, ani v oleji. Preto sa môžu vyskytnúť ťažkosti s nasatím séra do pipety. Riešením je pred každým použitím zmes riadne pretrepať, aby sa jej zložky dokonale premiešali.  

MOJA POKOŽKA ZAREAGOVALA NA PRODUKT ZVÝŠENOU CITLIVOSŤOU.

Pred použitím každého produktu (platí pre všetky kozmetické produkty) VŽDY urobte kožný test! V zásade vyrábame produkty zo zložiek, ktoré sú šetrné k pokožke. Nepoužívame agresívne konzervačné látky, tenzidy, vonné látky ani alkohol. Bez ohľadu na to sa u každého môže vyskytnúť individuálna citlivosť. Ak viete, že ste citlivá/ý na niektoré aktívne zložky, nekupujte tento produkt. Ak neviete, aký produkt je pre vás vhodný nechajte sa nami viesť v našom SPRIEVODCOVI RUTINOU.

AKÉ SÚ ZÁSADY VRSTVENIA PRODUKTOV V STAROSTLIVOSTI O PLEŤ??

V podstate platí „pravidlo“, že po vyčistení tváre prechádzame z mokrej (riedkej) na viskóznu (hustú) textúru.

Čistenie pleti -exfoliácia-tonizácia-sérum-hydratácia-slnečná ochrana.

SOM TEHOTNÁ/DOJČÍM. MÔŽEM PRODUKTY POUŽÍVAŤ?

Naša pokožka sa počas tehotenstva a dojčenia veľmi mení, preto si vždy všímajte jej znaky. Môžete používať všetky receptúry, okrem: RETINOIDOV (retinol, retinal, retinylpalmitát) a taktiež pri exfoliantoch buďte oveľa opatrnejšia!

AKÁ JE DOBA SPOTREBY PRODUKTOV ALMOST 1.618?

Nakoľko ide o prírodnú kozmetiku, zaviazali sme sa nepoužívať žiadne umelé konzervanty. Chceme zachovať čo najvyššiu kvalitu a čerstvosť , preto majú naše produkty kratšiu dobu trvanlivosti ako bežné produkty, kde sú použité chemické konzervanty. 

 

Séra spotrebujte do 3 mesiacov po otvorení.
Ostatné produkty majú dátumu spotreby uvedený na obale produktu. 

AKO SKLADOVAŤ NAŠE PRODUKTY?

Skladujte ich pri izbovej teplote, chráňte pred svetlom a vlhkosťou.
Uistite sa, že sa pipeta  počas používania NIKDY nedotýka vašej tváre.

POTREBUJEM PORADIŤ S POSTUPOM V STAROSTLIVOSTI O PLEŤ?

Cítite sa stratená/ý? Neviete, čo by bolo pre vašu pleť tou najlepšou voľbou? Na našich stránkach SPRIEVODCA RUTINOU vás krok za krokom prevedieme procesom starostlivosti o váš typ pleti.

AK PRODUKT NIE JE DOSTUPNÝ, KEDY MÔŽEM OČAKÁVAŤ DOSKLADNENIE?

Ak vidíte, že niektorý produkt je momentálne nedostupný, buďte prosím trpezliví, pretože zvyčajne je potrebné počkať len niekoľko dní, kým tovar doskladníme. Požiadajte o upozornenie a tak, akonáhle bude produkt opäť na sklade, budete o ňom vedieť medzi prvými.

ZMENIL/A SOM NÁZOR, ZAKÚPENÝ/É PRODUKT(-Y) NECHCEM POUŽÍVAŤ. BUDÚ MI PENIAZE VRÁTENÉ?

Samozrejme, že zákon platí aj pre nás. Ak si to rozmyslíte, nákup môžete zrušiť do 14 dní. Neotvorený tovar (produkty) nám zašlite späť spolu s vyplneným vyhlásením o odstúpení od zmluvy, ktoré nájdete na spodku našej stránky. Nezabudnite uviesť všetky dôležité údaje (číslo objednávky, meno, e-mailová adresa, telefónne číslo, číslo bankového účtu, na ktorý vám vrátime sumu).

NENAŠIEL/LA SOM ODPOVEĎ NA NAŠU OTÁZKU.

V takom prípade nám napíšte na e-mailovú adresu almana@almana.sk a my vám čoskoro odpovieme!

Návrat hore